Nov 12, 2010

Help!

Satu perangai huduh saya adalah cepat boring. smlm kawan ku Ida beri link to Sami Yusuf latest song. lagu2 nya memujuk kebosanan saya yang melampau.

entahlah, saya boring kalau dihadapkn dengan benda yang sama, sama dan sama, berbual tntg org itu org ini setiap hari...boring!!! Ya Allah itulah yg aku hdpi dan saya kene hadapi.

rancangan tv pulak, saya tak leh terima slot samarinda atau cerekarama kat tv. kat tv2 jauh sekali. alasannya- dismping lakonan yg tiada jiwa, balik2 muka yg sama, dan entahlah, saya hanya dgr2 kwn bercerita. betapa dull nya life saya bila persekitaran tidk mengangkat ke thp yg lebih maju.

baru-baru ini saya merayau di kedai buku ukm di pusanika tu, saya jumpa buku arenawati kuntum tulip biru. bila belek2 menarik bangt buku tu. skrg baru 1/4 baca. betapa ketinggalan nya aku kerana cetakan pertma 1987 dan aku tahu buku ini hanya pada 2010. sungguh sadis.anyway, harap ia dpt kurangtkan kebosanan aku.

No comments: