Apr 12, 2009

Alhamdulillah

Alhamdulillah, line telephone rumah saya tak potong lagi walaupun dalam borang permohonan utk terminate telephone rumah sy apply utk potong bulan April, huhuh.. rezeki

Tahukah kawan2 sim card saya dh kali kedua buat hal. Dah dua kali sim card ku rosak! Menyampah. Da la duk kat kampung ni Celcom center pun tak de.

1st time sim card aku buat hal ujung2 bulan 12 lepas . Oleh kerana kat sini tak de Celcom centre, bercinta la aku nuggu travel balik hometown utk buat sim card baru. Dekat seminggu gak aku tak dt dihubungi. Baru2 ni aku msg Chup kat Kedah, Aku: "baby gal or baby boy" Chup: "tak dpt msg ke" Aku: tak dpt pun, (dgn penuh yakin) Chup: baby boy, lahir 24/12/2008. Aku: tahniah!!! . Akhirnya bila pikir2 balik minggu 24/12 tu la simcard rosak dn after a week baru dpt pi celcom kat Temerloh! Hanco tul la duk cni!

Petang semalam (Sabtu) hp ku ber beep2 setiap kali aku tekan keypad utk unlock. Waduh!!! simcard aku rosak lagi, registration fail! sungguh kecewa. Sah! hp ku ni memang merosakkn simcard ku!!! again, sugguh kecewa!

Aku rasa sunyi sangt tak dpt ckp dgn Mak. Kakak aku yg balik semenanjung pun aku tak tahu citernya.

Data collector aku pun tak tahu la OK ke dak

Adik aku kat UKM pun tatau la buat ape rini dn cm ner perkmbgn tesisnya

Efa, K.Idah da balik belum sini, Fizah tak de citer menarik ke.. mujur Dik ma sempat msg Jumaat mlm, dak le aku termiss msg..Kak Zila ada tak this week ni.. lagi dn lagi dan lagi

Emmmm.. anyway, Alhamdulillah internet ada lagi.tak le mati kutu tengok Tv je mlm ni.. Alhamdulillah..

No comments: