Feb 10, 2009

Transformasi

Saya dalam proses transformasi. Transformasi berfikir. Dulu..masa belajar saya suka fikir baaaaaaaaaaaaaanyak perkara. Hingga saya tak tahu mana priority saya. Semua yg saya fikir adalah merupakan priority diri saya. Tak ke parah..

Itulah masalah kalau byk sgt berfikir. Masa borak2 dgn Efa, saya buat satu konklusi sendiri: Org yg tak boleh berfikir atau byk sgt berfikir, jgn bagi byk pilihan, bagi je arahan.

Berfikir memberi nikmat pd saya, rasanye lah. Tp padahnya bila nk bertindk. Multiplicity of ideas whereas it only needs a single action.

So!!! Semperna tahun 1430 ni, saya sudah penat nk berfikir terlalu byk perkara. Dah lama solat saya tak khusyuk, saya tak nak sakit darah tinggi sebab stress yg bukan2. Al'aklussaalim fi jismi saalim. Oh! selama manakah aku bertahan.. (pikir lagi..)