Jan 23, 2008

On revision, test and exam

2/2/08 student MGTF 033 (saya meniru Dik ma yg rajin tulis kod subjek) akan menjalani mid term exam. Minggu depan, saya plan utk buat revision dlm kelas utk semua 4 chapters dgn harapan student boleh jawab exam. Ini adalah kali pertama sy buat revision class. Entah, tiba2 sy rasa nk buat. Selain utk students, sy harap kalau2 ada point yg tertinggal boleh la saya masukkn semula.


Revision utk stdnt bermaksud sy kene buat revision dulu. Mampukah sy merajinkan diri di hujung minggu utk mengimbas semula 4 chpters yg lepas? tunggu dan lihat.


*******************************************************

Untuk MGTF 033 juga sy akan adakan lab test minggu depan. Tiba2 dpt idea sbb minggu depan adalah minggu terakhir sblm mid term break. Since this week dia org dh abis blaja Ms Excel, sy plan nk memulakn Ms Access slps break nanti. Lab test bermakna sy kene sediakan 4 set soalan yg berbeza sbb ada 4 lab. Mampukah sy mencuri masa mencari soalan yg sesuai? Tunggu dan lihat.


*******************************************************

Saya juga kene sediakan soalan mid term exam utk MGTF 023, MFGT 033 dan PNGB 233. Selepas mid term break soalan final utk ketiga2 subjek beserta skema pula kena antar. ??*^%^

1 comment:

ida_zy said...

salam
woohooo byknye kerja awk beah weh
saya nk pk soklan kuiz pun rasa payah
tp x pe awk kan lecturer yg sgt berpengalaman n berdedikasi
all the best
ganbatte ne!